خیالی نیست

قالب سبز


وبلاگ رسمی علی رنجبر
موسیقی شعر گیتار دانلوود آهنگ های علی رنجبر شعر های علی رنجبرموسیقی پاپ صدای تازه صدایی که نشنیده ای صدای نسل امروز علی رنجبر
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی علی رنجبر و آدرس aliranjbar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









رفتی و نوشتی که از دوریه من ملالی نیست

رفتی با یکی دیگه دوست شدی هیچ خیالی نیست

یه روزم نوبت من میشه واست نامه بدم

ببینی با یکی دیگم

جاتم اصلا خالی نیست   جاتم اصلا خالی نیست

عروسکی بودم برات که تو بهم نفس دادی دلم رو یک روز خریدی فرداش اوردی پس دادی

بگو برات من چی بودم؟عروسک مغازه ای کهنه شدم رفتی حالا دنباله عشقه تازه ای

دیگه پشته دستامو داغ میکنم که تا زندم عاشقه هیشکی نشم

عاشه هر کی بشم ملالی نیست لا احلق اسیر تو یکی نشم


 

این آهنگ از شادمهر عقیلی است و من این آهنگ رو بازخوانی کردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:ترانه خیالی نیست, ] [ 1:29 ] [ علی رنجبر ]
About

علی رنجبر 21 سالمه از فارس صدام خیلی خوبه گیتار بلدم شعر هم میگم لطفا اگه از این وبلاگ استفاده می کنید حتما منبعش که این وبلاگ هست و صاحب اثر که خودم هستم رو ذکر کنید مرسی ♥همتون رو دوست دارم موفق باشید♥
Blog Custom

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 55530
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1